.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تردد به سمت مهران ممنوع شد

معاون عملیات و ترافیک پلیس راه کشور به تشریح محدوديت هاي ترافيكي در راههاي مرزي خبر داد.
به گزارش شمال نیوز سرهنگ سلبی معاون عملیات و ترافیک پلیس راه کشور در گفتگو با ايسكانيوز،گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا هم اکنون در كليه استان ايلام شهرستان مهران به سمت پايانه مرزي ترافيك نيمه سنگين گزارش شده و در ساير جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس در استان كردستان محور سقز - ديوان دره مه گرفتگي شديد داريم كه در همين راستا به رانندگان توصيه مي كنيم با احتياط رانندگي كنند.

معاون عملیات و ترافیک پلیس راه کشور اذعان كرد: از امروز ممنوعيت تردد خودروهاي سنگين از جمله كاميون ، وسائط نقليه باري از جمله وانت بارها خودروهاي مسافربري شخصي به سمت مهران را داريم و تردد هرگونه وسائل نقليه در محور شلمچه - چذابه ممنوع است.

این مقام مسئول پلیس در خاتمه به انسداد 4محور اشاره کرد و اظهار داشت: در آزاد راه چالوس- مرزن آباد، محور شمشک به دیزین به علت عدم ایمنی کافی،‌ محور پونل- خلخال به علت بارش برف و کولاک و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات عمرانی و تبدیل محور به آزاد راه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.